things you don't have to know about music

rakenrol van, szex és drog nincs sajnos.

Ezt hallgatom most.

Friss topikok

  • Lia.Leslie: De Gwen egy amerikai bombanő sok jó menedzserrel a háta mögött, míg a muse három srácból áll akik ... (2009.02.09. 20:30) muse vs gwen stefani
  • nyufi: ne vedd fol, david eroszakoskodni fog, es ki akarja majd verni, mikozben te webkameran nezed BTW, ... (2008.05.16. 01:34) örömhír
  • Zs: Hello! Ha még esetleg nem jutott a füledbe: a CocoRosie 2008. május 18-án koncertezik a Trafóban! (2008.04.24. 17:44) mindenidőklegfaszábblemezei
  • vegyeskazetta: Tényleg nagyon jó szám, de a végén a kórus az utolsó két percben nagyon emlékeztet a Rembrandtstól... (2008.03.04. 23:21) bleeding heart show
  • megmondó: na azon a számon srm tudom túltenni magamat ;) engem valahogy idegesít. (2008.02.04. 13:37) vaktyúk és a szeg pt4.

2007.10.10. 14:01 megmondó

in rainbows

valahol mélyen cikinek éreztem hogy ma azért nem mentem be az intézményembe, mert megjelent az új radiohead és minél hamarabb meg akartam hallgatni. nos, mikor meghallgattam, rájöttem hogy a lehető legjobb döntés volt a részemről. a zenekar most sem tudott hibázni. mindenképp szerezzétek be.

Szólj hozzá!

Címkék: radiohead


A bejegyzés trackback címe:

https://rakenrol.blog.hu/api/trackback/id/tr99192291

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása